lørdag 4. juni 2011

Mai!

Mai er eksamensmåned nr 1. Og i det siste har det vært mye jobbing for oss begge. Jeg skriver fortsatt på masteroppgava mi og begynner å skimte lyset i enden av tunnellen. Eirik har 4 flyelever nå, så han får fly ganske ofte. Så har vi prøvd å utnytte fritida siden mai var en utrolig flott måned i Florida. Det er varmt hver eneste dag og den drepende sommerfukten har ikke helt slått inn enda.
Så vi har vært på Wet'n Wild - badeland i Orlando...
...hengt på stranda, her illustrert av Lars med Donald Pocket...
...Claudia og hennes nye, lille venn Dixie har kommet på vaffelbesøk...
...vi har golfa med Soyun og Jay... som er litt proffere enn oss...
...Ruben og Eirik har vært flink og fiksa bil...
...så dro vi tre på koseflytur i mørket...
...vi har feira 17. mai med dugnadskoldtbord sammen med en gjeng norskinger. Jeg laga mamma sin risrett, Eirik laga mormor Ingrid sine kjøttkaker. Kjersti sørga for pynting med norske flagg!
Så tok jeg meg ei langhelg i denne byen:
...hos Michelle og Terry. Kjempeflott helg. Vi hadde piknik (med norsk geitost kjøpt i NY!) i Central Park...
...var på toppen av Rockefeller bygningen...
...vi spiste nydelig indisk mat i Queens der de bor, rusla rundt i byen, var på et utrolig merkelig og tøft show som heter Forza Bruta (anbefales hvis du skal dit!), også var vi i bursdagsfest hos Monica og Joseph...
...veldig kjekt! Men det var godt å komme hjem til Eirik i Daytona, og da var det litt rart å tenke på at om 2 mnd er ikke Daytona "hjemme" for meg lenger, siden jeg flytter tilbake til Sunnmøre og lærerjobben jeg har fått meg på Haram vgs!
Idag var det 2års-bursdagsfest for søte Aggie, som har blitt kompis med Luca.
Ja, også har jeg og Eirik feira 9års-dagen vår! Og regna ut at vi har vært et par i nøyaktig 1/3 av liva våre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar