fredag 7. mai 2010

NESTEN sommerferie!

For min del! Jeg (Julie denne gangen) er i Oslo nå, hadde min siste eksamen i dag. Den vanskeligste hittil, det var hardt! Krigsetikk er omfattende greier. Så er det innlevering av prosjektskissa til masteren, så sommerferie:)
Skjønner IKKE hvor dette semesteret har blitt av, tiden har flydd superfort! Her er noen bilder fra siste uka i Daytona Beach denne gangen.
Masse bursdager på gang, her er Terry, Eiriks instruktør, og forloveden hans Michelle. Utrolig fint og koselig par som skal gifte seg i september! Som vi synes er en fin måned å gifte seg i;)
Gerardo, gartneren på the Anatole der vi bor, hadde også bursdag. Eirik fant ut vi skulle ta ham med på flytur siden han uansett måtte fly Cessna igjen (nå flyr han mulit-engine Seneca for de som lurte) for å holde seg oppdatert. Så vi tok med Gerardo på en liten flytur, og fyren ble overlykkelig. Eirik synes det var omtrent den gøyeste flyturen hittil, for han viste så intens entusiasme og takket oss ca 30 ganger!
En glad gartner!
Slik ser det ut når Eirik tar en steep turn. Da snur han flyet helt på skeiva, og når man ser ut vinduet, ser man bare rett ned. Ganske uhyggelig opplevelse for mageinnholdet.
Vi har grilla, som vi ofte gjør...
Traff en liten frosk uttafor døra en dag...
Jeg hadde photoshoot med Gerardo og Vanessas datter, Nashla, som var tidenes mest velvillige modell. Lita og søt, og stod helt stille og smilte hele tida! Her er et av resultatene. Søt? Ja!!
Så fikk vi endelig flydd og landa på den rullebana som ligger nærmest leiligheta vår, så vi fikk flyfoto av the Anatole. Vi bor i bygget helt nederst på bildet, ved tennisbana.
Ellers er det godt å være "hjemme" på rommet mitt hos Ragnhild og Håvard i Oslo og få møte gofolka mine igjen! Snart blir det tur "hjem" til kjære Ålesund og familien som jeg har savna så sykt, og antagelig en tur til Bergen. Må liksom gjøre hele Norge når jeg først har trossa jetlagen og tatt turen...
Eirik skal fly til Savannah idag. Han er "hjemme" og er flinkis.
Så da blir det ei naturlig pause i amerikablogginga i mangel på amerikastoff! Kommer sterkt tilbake i juni:) STOR klem til alle dere som følger med og tenker på oss og sender hilsener, vi er velsigna som kjenner så utrolig mange gode folk!

3 kommentarer:

  1. Det stod at dere fant en frosk utafor døra. Rett etter grillet dere. Noen sammenheng??

    SvarSlett
  2. Hva skjer med lite oppdatering? Har dere druknet i olje??

    -LE

    SvarSlett